četvrtak, 30. siječnja 2014.

Činite li si stvarno toliko zlo ako uživate u kruhu?

Činite li si stvarno toliko zlo ako uživate u kruhu?

Kruh je na lošem glasu pa ga mnogi izbjegavaju u širokom luku. Negdje između antiglutenskog trenda i dijeta bez ugljikohidrata, kruh je gotovo postao nova cigareta. Ali zar je stvarno toliko loš? Razbijamo neke uobičajene mitove vezane uz kruh.

Mit 1: Kruh ima prazne kalorije


To ovisi o tome kakav je kruh. Onaj od cjelovitih žitarica pun je vlakana i vitamina, a zdrav je i za srce. 

Mit 2: Gluten je loš


Gluten je štetan za ljude koji su alergični na pšenicu i koji imaju celijakiju. Za ostale nije štetan, ali ni ne donosi koristi, osim ako nije riječ o kruhu s cjelovitim žitaricama. Sve je u umjerenosti. U kruhu možete uživati nekoliko puta tjedno. Ali ako vam je on temelj prehrane, a ostatak nezdrav, onda biste mogli imati problema. 

Mit 3: Kruh deblja


Opet sve ovisi o tome koja je vrsta kruha u pitanju i u kojim količinama ga jedete. Studija je pokazala da su žene koje su jele cjelovite žitarice mršavjele više od onih koje su ih izbjegavale. Također, jedite ga ujutro, a izbjegavajte navečer. 

Mit 4: Kruh uzrokuje probleme s probavom


Kruh je kriv za sve, zar ne? Pa ne ako jedete onaj od cjelovitih žitarica. Vlakna, zapravo, poboljšavaju probavu. 

Mit 5: Kruh uzrokuje upalu zglobova


Ako kruh sadrži sjemenke i cjelovite žitarice, omega-3 kiseline pomoći će u borbi protiv upala

1 komentari:

Jessica L. Smith kaže...

Kakav veliki covjek, velika hvala sveceniku Salami, covjeku koji me izvlaci iz ove tuge, to je covjek koji može pomoci svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom covjeku sveceniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedocanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopce postoji lijek, ali ovaj covjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne ucini, znati cu ga on nije svecenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispricam ovu pricu, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar nacin da se pozdravim s ovom bolešcu HIV / AIDS kontaktirajte ovog covjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muci +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujuci sveceniku Salami

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes